Gwarancja i Serwis

Domel Sp. z o.o. stawia na najwyższą jakość wykonania i wieloletnie bezpieczne użytkowanie okna. Zobowiązuje się nieodpłatnie naprawić albo wymienić uszkodzone wyroby, które zostały u niego zakupione. Taka reklamacja musi spełnić warunki, określone w karcie gwarancyjnej. 
Domel Sp. z o.o. udziela gwarancji na wszystkie swoje produkty stolarki okiennej i drzwiowej z PVC i Aluminium, zgodnie z warunkami zawartymi w karcie gwarancyjnej. Dokument ten określa prawa i obowiązki zarówno producenta, jak i klienta. Jasno i przejrzyście wskazuje również sytuacje, w których reklamacja nie zostanie uwzględniona. 
Długość i szczegóły gwarancji różnią się w zależności od rodzaju produktu oraz jego wyposażenia. Wszelkie niezbędne informacje zawarte są w karcie gwarancyjnej. Wykaz produktów objętych gwarancją zawsze znajduje się na fakturze.

Karta gwarancyjna (379.17 KB)